Snälla vinn

Hemma i Burträsk. Som jag sätt fram emot denna fredag. Att få fara hem, äta god mat, inte ha någon träning, äta massa godis och sova tills ögonen inte kan vara stängda längre.
Att det vore en omställning med träning att fara till Sunnanå det visste jag redan. Men att det skulle bli så här tugnt det hade jag inte trott. Okej nu har det varit extra hårt i veckan och det kändes må jag säga. Är överlycklig att få vila idag och resten av helgen. Vi har ingen match sat säga.
Imorgon how ever, har Burträsk sin sista match. Ni måstemåstemåste vinna!
Om BFF nu skulle vinna och Åkullsjön förlorar så är de (känns konstigt att inte säga vi..) upp i ettan! Jag ska komma och hejja rösten av mig. Hoppas ni alla är laddade för imorgon är det sista chansen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0