Min helg

Guu, så irriterad jag är på blogg.se appen. Den har inte funkat på hur länge som helst nu. Aja, här kommer lite mobil bilder från helgen.
 
1. Jaa, ego pic. Inte så mycket att säga.
2. Hahhaa, hittade den på instagram för ett tag sen. Sjukt rolig!
3. Jag och Jonna på nymek cupen i Burträsk. Hejjade på Burträsk och Artic2, dock gick ingen av dem till final.
4. Min frukost.
5. Jag och Paulina jobbade som bartenders på någon fest där bland annat min mormor och morfar befann sig.
6. Jag och Paulina lyxade till det igår med lite kex och ost. Mumms!
7. Min och Sofias nyttig/onyttig kväll. Vi åt massvis med frukt som vi doppade i choklad. Blev inte bara lite mätt men oj så gott det var!
Jaa det där var min korta summering av min helg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0