Genom snäll



I måndags sov jag över hos mirre. Vi var först och gymmade med en drös andra tjejer sen drog vi till ö Falmark för att göra lite nyttigt snacks och se någon bra film. Snackset blev inte så nyttigt som vi hoppats.. Men bättre än godis! Vi ska ju starta ett mer hälsosamt liv nu så inget mer godis, kakor, sockerdricka...osv. Vi får se hur det går, men än så länge funkar de! 

Iallafall så efter filmen fick jag migrän. Sjukt jobbigt att ja alltid ska få de då jag är någon annanstans än hemma. Känns som det sitter i än och det är två dagar sen jag hade det.
Men jag hade iallafall en super mysig kväll! Fick umgås med en vän som jag trivs väldigt bra med och som är så genom snäll! Sen fick jag sova med fyra kisseungar. En som är min på fredag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0