För er som inte visste

 
Ni kanske inte visste att jag hade ett synfel? Ingen viktig information, jag tror ingen bryr sig om jag har eller inte. 
Men iallafall, jag använder aldrig linser eller glasögon för att jag ser lika bra utan. Ända skillnaden är egentligen att jag måste koncentrera mig mycket mera utan glasögon/linser vilket kan leda till huvudvärk eller migrän. Men jag är så van att vara utan att jag märker knappt av mitt synfel och migrän och huvudvärk har jag inte haft problem med på jätte länge. Vilket är riktigt skönt! Min migrän är inte att leka med kan jag lova. 

Mina glasögon ser ut som på bilden ovan. Jag tycker de är rätt snygga men jag är så ovan att se mig själv i dem att jag använder de aldrig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0