Snart, så snart



Ikväll har vi varit hos Mirre igen och badat, ätit och planerat lite smått inför fotbollsavslutningsfesten. Riktigt trevlig kväll och jag är så glad över att mina kvällar inte bara handlar om att sitta i lägenheten för mig själv! 
Snart kommer dock det inte vara något
problem längre. För snart får jag hämta hem min allra första egna kisse. Eller mormor och morfar kommer räknas in som ägare av henne också för när jag är i burträsk kommer hon att bo där. Men det kommer att bli första inne djuret med päls någonsin över huve taget för mig. Pappa är nämligen väldigt allergisk så därför har jag/min familj aldrig haft några andra djur än en sköldpadda och ute kaniner. 

Jag är så taggad att jag snart spricker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0