Operation



Operationen är nu klar. För er som inte vet opererade jag bort halsmandlarna, de har spökat för mig sen jul så känns otroligt skönt att få he bort dem och sluta upp med all penicillin!
 Innan operationen blev jag sövd vilket är bland de coolaste ja varit med om. Tog typ fem sekunder sen kunde jag inte hålla uppe ögonen. Jag mår faktiskt rätt bra såhär efteråt. Har bara lite sår överallt i munnen och en fet fläskläpp men tack vare morfinet känns det inte så mycket. 
Det enda som suger nå fruktansvärt är att jag inte får göra någon fysisk ansträngning på två veckor. Jag vill inte missa en match speciellt inte två så förhoppningsvis kan jag börja lira lite boll tidigare än sagt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0