Fredag




 
Dagen började med bara en massa elände på jobbet. Jag ramlade, trimmern jävlades osv.. Men jag tog mig igenom det och for senare mot Skellefteå för att vara med min älskade Jonna. 
Lucy som jag var så taggad på att se på bio var inte alls så bra som jag förväntade mig. Den var komplicerad. Tror att jag måste se den igen för att förstå allt. Efter det drog vi hem till Jonna och såg en till film, Ever after. Gud så bra den är! Den måste alla se, den ränt utav ÄG. 
Vid tolv drog jag mig hemåt med bilen full av onyktra passagerare. Det spelades gammaldags musik och sjöngs/skreks för fulla halsar. När vi anlände i Burträsk gjordes det varma mackor med svampsruvning. Tror att Pamela kommer älska mina klipp jag spelat in. 

Sammanfattning. En otroligt välbehövd kväll med min bästis. Nu när vi inte bor 100m från varandra ses vi allt för sällan. Men som citatet lyder: true friendship isn't about being inseparable, it's about being separated and nothing changes.

Godnatt allihopa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0