I vanlig ordning



Hur är det med mig? Jodå livet knallar på i vanlig ordning. Vaknar upp av låten "If I die young" kl 06.15, snoozar några gånger och vill inget annat än ligga kvar i sängen. Går upp, klär mig, fikar och cyklar till jobbet. På jobbet gör jag olika sysslor, just nu är det mest trimning och rensning. Klockan 11.00 är det lunch och sovpaus. Får panik varje gång jag inte äter hemma för att då missar jag min sovstund. 16.00 slutar jag jobba och far hem till tvn och maten innan jag lämnar huset för att fara och träna. Sedan sist men inte minst far jag hem igen, sätter mig vid tvn och datorn på samma gång. Tvn är bara på för ljudets skull. Datorn är i fokus. Moviescen är mest använt för tillfället på grund av att jag måste redigera klart min fotbollsfilm så jag kan påbörja mitt college sökande. Men jag bor även på swefilmer.com. Älskar den sidan! 
Efter lite av detta går jag och lägger mig. 

Så ser mina dagar ut i stort sett. Men imorgon är det fredag och det innebär ingen träning och att vara vaken sent. Imorgon ska jag till Skellefteå för att vara med Jonna. Vi ska äta tillsammans och se filmen Lucy. Är helt i extas efter att ha sett trailern till den filmen. OMG så bra den verkar!! 

Ha en fin fredag allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0