Tatuering

För er som inte visste så ska jag tattuera mig. (Lugn nu farmor) Det är ett liter hjärta som är tanken vid utkanten av bröstet. Det ska vara en kompistatuering som jag Paulina Jonna och Lova ska göra tillsammans. Jag har varit lite sisådär om tatueringar. Har tyckt många varit väldigt fina men kunde inte föreställa mig själv i det. Men på senaste tiden har jag börjat gilla det väldigt mycket. Farligt! Men jag ska försöka att inte dras in i någon tatuerings mani. Dock så vet jag en till jag hemskt gärna skulle göra och det är i liknelse med denna: 


Fast då istället för en text vill jag ha födelsedatumen på min mamma, pappa och storebror. I form av detta fast på rad och annan stil+ kanske romerska siffror. 
Men det blir iallafall inte nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0