Bort med julen

Då har jag tagit bort all jul här i lägenheten. Inte för att jag hade så mycket här men lite tomtar och ljusstakar fanns väl. 
 Skolan är igång igen vilket känns jätte konstigt. Har vi ens haft lov? Tiden har börjat gå så fort att jag vet inte vad som händer. Känns som att det borde vara åtminstone en vecka kvar av lov. Men nu är det iallafall snart fredag. Min skolvecka har endast bestått av en dag så att det är fredag känns väl skönt men inget märkvärdigt. Dock ska Wille tillbaka till USA imorgon. Men jag ska ju hälsa på om bara drygt en och en halv månad så det gör inte så mycket. Klart det är tråkigt men han kommer hem till sommaren också tror jag så det kommer vara lugnt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0