Tre önskningar

Jag och Jonna såg Aladdin i lördags och började prata om önskningar. Om vi fick tre vad skulle vi då önska? 
 1. Kunna teleportera mig. Tänk bara att få fara till Thailand, Hawaii, Borabora, USA eller ja vart du vill bara genom att tänka på stället. Skulle vara FETT! 
 2. Ha oändligt med pengar. 
 3. Ha den perfekta kroppen. Dvs aldrig kunna bli tjock=äta vad du vill när du vill. Aldrig få finnar, behöva träna när du inte vill, aldrig behöva bry dig helt enkelt. In i detta skulle jag även räkna med att man inte blir sjuk eftersom kroppen ska vara hälsosam och frisk hela tiden!

Detta hade varit drömmen. Om jag ändå kunde hitta mig en magisk lampa..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0