Lite bilder från skolgården




 
Lite bilder från skolgården. William bor i appelby west tillsammans med massa andra. De bor två och två men delar toalett och dusch på fyra. Ska ta bild på det också. Deras toalett och dusch utrymme är så sjukt litet att ni kommer bli chockade! Jag bor i kristens rum på ett ställe som kallas village och här är vi fyra stycken som delar på två toaletter och två duschar. Vi har även var sitt rum ett kök med diskmaskin, spis, kyl och frys. Väldigt fint! Bilder på det här stället kommer också. Som ni ser på första bilden så varierar vädret lite. I tisdags var det riktigt kallt! Men igår och i måndags var det rätt varmt, vi solade lite i måndags till och med. 

Ikväll blir det träning för första gången med laget här. Är så nervös och taggad att jag tror jag spricker! Pratade med tränaren idag och hon verkade också taggad på att jag var här. Nu gäller det bara att prestera. 

Annars så har jag bakat knäck vilket blev en succé! Svårt nå hemskt var det att göra dem för att deras sirap var så kladdig. Men det blev lyckat iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0