Måndag

Kom fram klockan fyra på morgonen (GA) tid igår. Planet var försenat i sinne och det tog fruktansvärt lång tid innan jag fick hoppa på det. Men tillslut fick vi oss iväg. Och jag kommer inte ihåg någonting från flugturen, förutom att den var sjukt skakig. Jag sov som en stock hela vägen vilket inte alls var så konstigt med tanke på hur länge jag varit uppe. 

Framme på flygplatsen väntade William på mig och när vi kom fram till young harris så lämnade han mig i hans rum tillsammans med Kalmar killen, Jonas. Han har varit med om en hel del kan jag lova! Älskar att höra andras berättelser. 

Idag så har jag, William och Kristen ätit chocken wings på någon restaurang, kollat lite på skolan och utanför. Jag har även fått ta över kristens rum istället för att sova i Williams. 

Här får ni fyra bilder från dagen. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0