Fotografering










Till att börja med. Jag hatar att jag alltid vaknar as tidigt på morgonen på grund av att min kissblåsa nästan sprängs. Jag är ganska känd i bl.a. laget över att ha liten blåsa och det är rätt irriterande att ha det faktiskt.
Iallafall. Jag vaknade tidigt imorse, anledningen vet ni, och for ganska direkt till Jonna för att fixa mig inför lite höstkort. Vi båda kletade på smink och drog oss mot kvarnberget. En helt fantastisk utsikt över Burträsk finns där uppe, dock var det lite disigt så kyrkan syns vagt i bakgrunden på bilderna. 
Efter "fotograferingen" så kilade vi vidare till badhuset för att simma samt skrubba upp oss. 

Nu är jag mer död än levande och otroligt tacksam över en hel ledig vecka framöver som kommer ägnas åt att plugga inför SAT provet. Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0