Onsdag

Hela gårdagen och den här morgonen har jag varit på lite halvkrassligt humör. Haft ångest och varit irriterad. Mestadels ångest kanske. Varför? Jo för jag fick lov att köra ett jojjo test vilket jag verkligen inte ville. Såhär efter känner jag mig lättad men ännu mer irriterad. Varför sprang jag inte lite till? Var jag verkligen så slut att jag fick lov att hoppa av? Jag kan säga med säkerhet att jag hade sämsta inställningen till testet så jag kunde förmodligen springa lite till. Men det är lätt att säga såhär i efterhand.
 
Men nu så är det inget mera jobbigt framför mig. Jobbet de senaste veckorna har varit förvånansvärt kul. Brukar alltid ha sån ångest att kliva upp men inte nu. Mycket på grund av min arbetskamrat Frida. Stor skillnad att jobba själv som att med någon man trivs med. Sen så är ju tanken över att det bara är en vecka kvar innan Thailand en sjukt stor drivkraft. EN VECKA! OMG..



Väldigt opassande bild till texten men det var den bästa jag hittade. Momme och min väldigt uppgödda kisse.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0