Stockholm del 2

Efter att ha fått gåshud över hela kroppen från musikalen så blev det att skynda sig hem och sova. Dagen därpå var det SAT prov som gällde och det är typ det svåraste provet jag gjort. Matten var lätt men engelskan var as svår. Däremot så om man svara fel så fick man minus 1/4 poäng.. Så jag svarade nästan inte ens på hälften. Plus att det var väldigt kort tid så jag hann aldrig läsa igenom hela den del jag var på. Men förhoppningsvis gick det någorlunda bra. 
Efter det så blev det att gå på relaxen nere på scandic och sedan äta ute. Åt världens godaste plankstek. Köttet smälte i munnen! 
Lite senare tog jag tunnelbanan till Emelie, hennes syrra och deras killar. Tanken var att vi skulle gå ut men på grund av min unga ålder och min panik över att inte må dåligt dagen efter(mår nästan alltid dåligt efter för lite sömn) så blev det aldrig att vi gick in någonstans. Kanske bra med tanke på att vi skulle flyga redan klockan halv nio på morgonen dagen efter. 

Men jag hade iallafall en kanon helg i huvudstaden, några kläder och många minnen rikare. Tack mina resekompisar!

Stockholm 14:

Budapest 13:

London 12: 
Har inte lagt ut så mycket från londonsresan... Kanske kommer 

Rom 09: 





Vad kan hända här näst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0