EHC


I helgen var det cup och hur ska jag summera den?.. För det första kom vi aldrig upp i vår standard i någon av matcherna, vilket suger och gör en sjukt frustrerad. Ibland funkar det bara inte. Mycket tror jag berodde på de faktum att vi hade tagit ut segern av cupen redan innan den startat. Och därmed kämpade vi inte lika mycket som vi borde ha gjort. Men vad vet jag.. 

Men nu till "för det andra". Jag hade tagit att förlora mot morön om det blivit på rätt sätt. Men att få såna sjuka domar beslut mot sig där ingen fattar någonting om vad som dömts utom vissel pipe killen och att allt hanteras fel. Det är inte kul. Det känns förjävligt. Aldrig varit med om något så extremt på och utanför planen förut.

Men nu finns det inget att göra åt saken. Bara att blicka framåt och vinna resten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0