Direkt från sjukhuset







Jaa.. Vad säger man? Sämsta dagen evver. 
En jätte tråkig match där matchen blev sönderblåst och en spelplan som var dyng blöt och hal. Jag var inte alls bra den matchen heller och det värsta med det här är att det här blev min sista match i lila tröjan innan jag far till USA. Hade velat prestrera sista matchen och vara med in i det sista men så blev det inte.. 

Jag opererade mig i förrgår. De satt in en platta och några skruvar. Jag valde ryggmärgsbedövning för jag var som nyfiken på hur allt såg ut där inne i operationssalen. Dock hade de ett skynke för så jag såg ingenting. Däremot vibrerade hela min mage då de borrade in skruvarna. Rätt coolt. Annars så sov jag mesta dels av operationen. 
 Jag var bedövad hela nederdelen av kroppen och att efter operationen försöka få igång rörligheten var inte lätt! Tog några timmar innan jag ens kunde röra en millimeter med knäna.

Efter operationen var den värsta natten på länge. Fick morfin sprutor varje timma tills läkaren sa att hon inte vågade ge mig mer vilket resulterade i en enorm smärta. Men idag känns allt helt lugnt! Jag har fått mig ett plastgips i lila färg och jag har haft flera besökare här. Sen har jag även fått massvis med "krya på dig" -sms. Sånt hjälper en att bli lite mer positiv till de hela. 

Idag får jag lämna sjukan och senare ikväll ska jag ha myspys med några tjejer i min stuga. Hoppas nu inte jag faller bara. Finns ju en viss "flasa-masa" gen i släkten. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0