Godnatt




Vissa dagar är jobbigare än andra. Bilden ovan är från idag. Jag har mått illa hela dagen och varit ur slut. Sen så är bilden nedan tagen från i Fredags då jag var pigg och taggad på livet. 




Imorgon kommer Yvonne tillbaka och jobbar, vilket är bra. Så får jag mig en arbetskamrat. Dock saknar jag min skekraft Frida.. Hon är typ den häftigaste personen jag träffat. 

Annars då? Jo i helgen har jag varit i Sofias stuga och haft spel-,bastu-,grill-,myskväll och jag har varit i Umeå med Lova, Jonna och några från Lovas klass. Jag fick även chansen att vara med mina gamla klasskamrater Tim och Simon som jag knappt träffar numera då de bor i Umeå. 
 Fantastiskt bra helg helt enkelt. 

Med det säger jag godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0