Klassresan 2011

 
 
 
Det var några tjejer ur laget som började prata om deras uppkommande klassresa. Vilket fick mig att tänka tillbaka ÄNNU en gång på 9b och vår klassresa. Ska jag vara ärlig kommer jag inte ihåg allt för mycket från den, bara typ att Jacke ville döda oss för att han tvingat med han i Atmosphere karusellen och att det var lite skandaler hit och dit men sånt blir det alltid. Men jag hade säkert sjukt kul för det hade jag alltid tillsammans med dessa. Sen så är jag chockad över hur jag såg ut. SHIIIIIT så ful jag var alltså! Såg ut som ett troll. Aja, tur man inte brydde sig. 
 
Anyhow, den 15onde är det en typ av reunion med det gamla "gänget" och jag är såååå taggad. Kan inte annat än gå rätt. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0