Födelsedagsfirande






I torsdags for jag och ett gäng ut för att fira in min födelsedag. Fina Amal hade fixat mat på Bagatelle först, där vi fick pizza, sallad, tonfisk, lax, köttbullar med spagetti, bröd och den berömda Bagatelle glassbomben såklart! Sen för att göra middagen ännu bättre spelade de sjukt bra musik och hade ett kortstånd(?) där vi tog några bilder. När magarna var fulla på rosévin och mat for vi vidare till 1oak där vi dansade tills vi inte orkade mera. 
Under kvällen gav tjejerna mig olika uppdrag, dock hann jag inte med alla men jag hann iallafall introducera mig för en främling som Svetlana från Ryssland.
 Tack tjejer och William för ni följde med och tusen tack till Amal som fixat allt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0