17-180609

Tjah..

Igår den 17, vaknade jag av att pappa tjatade om att jag skulle klippa gräset. Det var en ganska jobbig morgon det där för jag skulle också hinna fara till Filip och vara med Julia S.
Men jag klippte gräset, tog ganska lång tid vi har bara en gå gräsklippare. Sen duschade och åt bacon och spagetti. Mums!!
Efter maten och det mötte jag Julia på väg från sin mormor som jobbar på blomsteraffären. Vi bestämmde oss för att spela tennis. Filip han var inte så sugen på det men han kom ändå tillslut. Jag och Julia vann hela tiden. Hhahha. Kan man inte förstå, vi var inte precis bra om man säger så. Vi spöade Filip och Anton H, Morgan och Oscar G. Filip och Anton var bättre!

När vi var less att vinna så for vi till lekparken ett tag och kastade bollar genom ringar och sånt. Julia var mycket bättre först men sen blev jag uppvärmd och kastade mycket bättre. Jag vann :].
95 orna hade träning efter det och Julia hade inte tänkt på det att ta med sig saker så hon fick lov att ringa någon bgm bor så de tog med saker åt henne. Vi fick åka moppe upp med pappa. Fast han körde två vänder. Våra hjälmar är tammefasen de fulaste jag sätt nästan. Peter Larsson hade sagt till jag och mamma: 
- Har ni sätt dum dummare? 
Jag skämms över att visa mig men jag ska få köpa en hjälm snart.
 

Träningen gick sådär, det var kul iaf när vi spelade på den lilla planen. När vi mötte 96 orna var kanske alla inte så serriösa så  det var inte det roligaste. Menmen... 
Jag och Julia hade bestämmt från innan att vi skulle vara med varandra (alltså sova i bgm i hennes lilla stuga). Så när vi for hem fick jag och julia trängas i en stol i Idas bil. Julia satt mera på golvet än på stolen. 

Direkt när vi komme fram så for jag och Julia in på datorn och skrev med en massa kompisar osv. Vi såg också Alvin och gänget. (Julias bästa film, hon har inte så många. Eller hon hade ju Harry Potter men de är så jävla långa). Den var faktiskat ganska bra ;$. 

Vi hade börjat se den filmen ganska sent kanske vid 12,1 tiden fast ´vi såg filmen iallafall ville ju inte gå miste om en sån film. heh. 

-----------------------------------------------------------------------------------------------
18.. 

Vi två sov under ett bord täckt med filtar handdukar, tröjor osv. för vi ville ha mörkt. Hela hennes stuga var vit och hade inga saker för fönstret så om vi inte hade gjort som vi gjort skulle vi säkert vakna klockan 8,9 istället för halv 11 pga Julias mamma ringde. 

Vi steg upp ganska snabbt för jag skulle måsta fara hem klockan 2. Så vi tog en cykeltur ner på ICA och köpte billypanpizza(stavningen..) och marshmellows(stavningen igen..) Vi grillade marshmellows medans vi åt pizzan. Det vart ganska sliskit. Efter 3-4 marshmellows blev man spyfärdig. Fast vi trodde i oss endel till.
Vi hade tänkt ringa en massa och fara ner till fotbollsplanen fast då var klockan halv 1 så vi tänkte att vi bara skulle fara själva plus Ida. Fast vipps så kom pappa. Han hade så mycket att göra så han fick lov att hämta mig tidigare. Då blev jag inte så glad fast. Jag tror vi hinner spela fotboll till sammans någon annan gång.

Nu har jag iallafall nyss solat och ska snart se toppmodell klockan 16.00.

Hejdå.. .
btw imorgon är det midsommar , länktar som faen! Hoppas det inte regnar så vi kan cykla till stugan och vara i brännis över huvud taget! Länktar Elin,Lova;Jonna♥
  

Kramar// Alice


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :)

2009-06-20 @ 14:18:15
Postat av: Anonym

hallo

2009-06-22 @ 14:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0