Älskar fredagar! <3

Tjenare.
Fredagar är verkligen en super dag!!!
Först film på spanskan sen hk-mat-matte sen idrott!
Så man är hemma vid 20 i tre tiden. Inte alls dåligt!

Ikväll ska jag och några kompisar till gympan och köra lite utskjutning. Kommer bli fett kul, länktar redan!

igår var jag på studsmatta och fotboll.
Studsmatta är inte så jätte tråkigt faktiskt. Bara det att man inte är så jätte bra... Vill ju lära sig några svåra saker,menmen.. hade med mig kameran så snart får ni se dom..

På fotbollen så kör vi en tävling. Alltså dom 2 som gjort flest mål och vunnit flest matcher vinner en biobiljett var. Så man måste fan kämpa nu så man ska få en. Jag lyckades göra ett mål faktiskt! Känns bra. Fast måste vinna fler matcher annars kommer det äldrig funka(A)

http://www.lagsidan.se/bffa/fastnyhet-9999622-1-skytteliga~och~matchligan.html




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0