Bowling med familla

Hejssssann:)

För några dagare sen så var jag med släkten och familjen på bowling i skellefteå. Morfar och Nicklas hade nämligen fyllt år.
Jag spelade med Oliver och pappa. Jag kan definitivt inte skryta över mina bowlig skills. Är inte sämst men inte bra heller.
Pappa vann (såklart). William är äckligt bra på bowling. Tror han fick bra men han spelade med mormor och dom så han var nog inte så speciellt seriös. Eller han behövde nog inte vara det.
 Mormors "ställning" när  hon snörde bowlingklotet var nästan som att gå ner i spagat;p
 HAHha , men släkten är värst visst vare så?

Agnes kunde tyvärr inte vara med. Lite för liten. Hon sysslade mest med att köra moppe. 
Efter det så for vi alla till Tatong. Maten är bara för bra dära! (Y) 
Plankstek<333
Ojoj, inte att leka med! 

Efter det var jag nog rätt mätt antar jag (a) 
Hheheh , Nu får ni se lite bilder : 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0