Halloweeen

Tjenare :)

Rolig halloween iår?
Det kan ni ge er fanken på!

I fredags var jag med Paulina och Olivia, Blev inge spökning men det var mysigt endå:)

Igår däremot vr det sminkning som gällde!
Jag elin och moa beställde hem pizza och åt, sen så sminkade vi oss lite scary. Älskar halloween(L)
Vi drog till Simon ett tag och såg en ninja film. Inte överdrivet bra. 
Sen drog vi ut och busade på. Ingen kände ju endå igen jag moa elin, eller moa har ju sitt förbannade hår så hon kunde man väl lista ut:];p 
Men vi hade kul den kvällen.
Moa sovde hos mig, vi sovde till tolv:] Hejja! (Y)

Åh nu blirdet plugg till prov....inte taggad.. fast ska ju och bowla och äta på tatong också och det är väl inte så tråkigt(A)
speciellt inte när man har kusinerna med!



Kommentarer
Postat av: mååaaA

Kuligt nanting ;)





Men nästa gång så kanske jag är(får) snyggare sminkning:]

Ser ut som en tomat typ :D(A)hihi

2009-11-01 @ 19:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0