200909

Tjoo. Jag har jusst vaknat nu av the fucking väckare. Jag ska till munkviken med konfan. Är typ tagg;o
Vi ska ha gudstjänst(vilket är inte så kul)men efter det ska vi ha lekar och endel ska säkert bada i havet. Kulkul.
Jag kan därimot inte göra det. Är way to förkyld. Inte kul! Faan kan knappt prata för näsan är ju täppt;s  

Igår var jag med kompisar och levde rövare. Vi pallade lite och plingade lite. ÄLSKAR HÖSTEN bara för man kan palla.

Men nu är det dax att dra till församlingshemmet. Tror det kommer bli en lång bussresa så bäst man tar med sig headset eller någnting man kan göra.
Bye<3

 Tror inte en mobil kan bli mer ohållbar som den dära;s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0