gårdagen

Gårdagen var riktigt trevlig i min lilla stuga. Det hela började med att alla 12 (Jacob,oscar,simon,filip,victor,tobias,crille,evelyn,elin,olivia,moa och jag) for till min stuga vid sex tiden. Vi spelade lite fotbollsgolf som jag alltid gör i stugan,lekte kurragömma, snurrade, grillade, såg film, och pratade massa skit ofcourse.
Sov inte så speciellt mycket. Pratade med evelyn och victor till fyra tiden och blev väckt nästa morgon av att alla 96or blev hämtade till att fara till konfan i burträsk. Men trots lite sömn känner jag mig rätt pigg.
Har just kommit ut ur duschen nu är torr som ett russin och ska snart iväg till IP och se grabbarna spela match.
Moa har just nu lovat att skicka bilderna från mentordagen men det verkar gå ganska trög.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0