jag vet att min header shteek

hallå, nu tycker jag det var dax för en bildbomb om halmstad.
Vff van två matcher och förlorade en. Men det tycker jag var helt okej.
Var riktigt jävla slut i kroppen efter lägret. Och vi hade ju inte precis däligt väder! Fan 30+++++.. drack som en dåre.
Efter halmstad blev det ju piteå också, gick sämre.. vi kom femma .Borde vunnit hela skiten. Men vi missade alderles för många lägen. Fast känner inte att det gjorde så himla mycket. Piteå är ju trots allt bara en rolig grej.


aja, back to halmstad;)

Vi gjorde en massa crazy saker där! 
för det första så kom vi för sent dit pga ett plan inte funka. Kändes oerhört surt, men efter ca tre timmar fick vi endå fara till götteborg. 
sen så har vi spelat kort varje gång vi inte hade träning eller obligatorisk sovtimme(A) 
Sovtimmen var faktiskt väldigt skön att ha. Det behövdes(!) om man säger så. 
Johanna och Vendela var inte lugna! Dom tog min kamera och tog tusen kort på allt möjligt. Kan inte säga att alla blev så  lyckade, men man blir då på bra humör om man ser på dom. 
sen så var det cup komunal. En cup där läns 93 spelar. Jag var inte det minsta inne i matchen hade fullt chå att fläta allas hår  (bilder längst ner). Sen så var ola där och sjöng. Vad fan har den killen gjort med håret? Helt förstört. MEn vendela verkade gilla han endå . Hon satt och små sjöng på hans låtar om och om igen. Lät för kul. 
 Det finns tusen saker till att berätta om men jag har bara inte orken och det kan bli väldigt lång tråkigt att läsa. så det här får duga. 
Hade det JÄVLIGT bra i Halmstad med dessa 16 underbara tjejer !

 




En tummen upp fläta och en....


...väldigt seriös fläta..


det tyckte vendela också. Blev väldigt söt i den:]



Kommentarer
Postat av: elin:]

Lägg ut bilderna på min fläta så jag kan ta dom bilderna??:]

2010-07-29 @ 12:35:30
URL: http://elinwii.blogg.se/
Postat av: elin:]

Okej, låter bra:)<3

2010-07-31 @ 12:35:07
URL: http://elinwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0