hela veckan

Ett bra tag sen nu igen.
nu ska jag ge er lite feedback på vad jag gjort den senaste veckan.

fredag 18: Skolavslutning och var med några goingar på kvällen i Moas stuga. Skrämde skiten ur sofia TUSEN gånger...Ett av det roligaste jag sätt:]

Lördag: Match mot myckle. Jag SÖÖG den matchen men lyckades endå göra två mål. En straff och ettt flippermål på en hörna.

Sön: -
mån: -

Tisdag: Jag elin olivia moa sov i tält och åt massa frukt och glass:] Helt awasom gott:]

onsdag: stan. Fick kolla in linser osv. Köpte en jävla massa saker också(A)
Brukar fan inte shoppa nå mycket längre, det sug. Men det finns fan inte mycket snygga kläder längre.
efter det drog några från alaget och spelade vollyboll på långnäset. kvällen spenderades med pakis.

torsdag: dagen började med att jag och pakis vaknade i mitt tält. vi solade hela morgonen och drack minst tre vattenflaskor på 2 timmar. efter det blev det match mot clemensnäs. Vi förlorade med 3-2. Vi borde vunnit!
Det känndes väldigt surt att förlora. Fick beröm i tidningen (igen). Lite fräckt(A)

fredag: midsommardagen började med att jag drog till elin och åt lite korv med bröd. Efter det åkte jag lova elin albin en raggarsväng med gunder. Hans bil är jävligt najs. Skulle lätt vilja ha en(A)
sen blev det fotbolls golf och fotbollsmstch på multisport saken. Barn mot vuxna. Vi barn vann allt. Inte oväntat om man sdäger så. Efter matchen var jga dyngsur! Var ett bra tag sen man svettades så rejält. Så det blev ett långt bad i sjön.
Klockan fem drog min,elins och jackes familj till the nordlunds. Där åt vi en stark wook. Det var riktigt gott.
resten av kvällen spenderades inne hos lova i musikstudion.

lördag: Än så länge har inte jag hunnit göra så mycket. Ska snart gå ut och packa ihop mitt tält som jag sovit två nätter i med mina kära friends. Imorgon är det halmstad som gäller så måstepacka till det också. Så ska bara bli klar mned det här otroligtlånga inlägget och bildbomber.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0