Opsss

Jaa det var ju ett tag sen eller? Men det är faktiskt så att jag har så mycket i skolan och träning nästan varje dag.. men ska försöka skärpa mig. 
idag har jag och Olivia varit i stan och klippt oss,. Blev bra, lite frächare nu i håret. jag knäckte till foten idag också, hatar min jävla vänster... kapa av fanskapet 
Det blir att fara till Caribien på söndag!! eller vi ska köra bil till stockholm tsm med sams familj sedan är det flyg till dominikanska.. är så fruktansvärt tagg

Nu vill jag bara bjuda på en liten film från DM förra året


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar de där klippet, jag har säkert sett den där videon 20 gånger! :D<3

uppdatera oftare stumpan=)

2010-03-03 @ 21:42:05
URL: http://pakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0