240510

hejsan. nu är  det bara tre dagar kvar tills jag drar till Junsele med Läns. är inte så jätte taggad ännu men ska fan tagga till nu!
Idag har jag bara haft en vanlig tråkig skoldag. Det hände inte någonting nästan på hela dagen;s
Är inte ett dugg sugen på skola imorgon också. Tisdagar och torsdagar är lätt värsta dagarna..
Aja,efter skolan drog jag mig vidare till träning på kärnbacka. Det gick delvis bra men ibland var jag värdelös. Träningar som går dåligt ogillas rejält!
Igår på matchen mot mariehem så spelade jag min sämsta match. Laget var bra men jag var dålig. Plus att en jäkel slog mig på näsan så börja blöda jävel och är blå nu..
Hoppas junsele går bra. Annars kommer jag att börja gråta.
men ska försöka plugga nu på lite SO. är sjukt peppad till so provet,eller?

 

Kommentarer
Postat av: elin:]

Ska göra det!:D

Har redan börjat flagna skit mke, det suger:/!



Lycka till på läns:D!

Hörde att ni kom 3:a i Silvercupen.

Hare bra:*

2010-06-02 @ 19:57:17
URL: http://elinwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0