101025

dålig uppdatering.. skämms alice
i lördags så var jag ute och sprang igen. jag är fasiken bra på att hålla igång efter fotbollen. trodde jag inte!
vid 7 tiden drog jag sofia moa och evelyn till lolls och amalia i skråm. Vi hade sjukt kul! vi sniffadesamarin (sved as hell) spelade med andra ord (hahahh evelyn- ooooooooooooo, japan fast tjej) var ett tag sen jag skrattat så mycket. och så såg vi två tjejfilmer (vad ärett pyjamas party utan tjejfilmer?) och en väldigt dålig skräckis. Sista gången vi hyr en skräck...
vi sov ca 5 timmar. la oss vid fem och vaknade halv elva någon gång. Vi hade det riktigt mysigt. måste göras om. På söndagen så såg jag hockey. det enda bra på matchen var fighten mellan två spelare.
 Idag så har jag klippt och slingat mig hos jonnis på hennes skola. Blev RIKTIGT nöjd! TAck min (såkallad) snygga-stygga-ängel.

om någon har tråkigt så varför inte vara social...?.: 0730309344

(bilder kommer senare från lördagen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0