Plugg..

Kom just innanför dörren till läggan efter att spelat träningsmath mot Bureå. Mer än så säger jag inte om den matchen. Vi var nämnligen sämst, men vi vann iallafall.

Nu måste jag försöka slita mig från datorn och börja plugga.. Har nationella på onsdag i matte och spanska prov antingen nu på fredag eller nästa onsdag. Har även två svenska uppgifter jag måste göra klart. Tur jag är i tid med idrotten!
Hektisk nu i slutet innan lov. Lovet är välbehövt vill jag lova er!

Förövrigt vill jag vara i Burträsk nu inne på björnåkersskolan på balen... saknar som fan

Balen 09




Kommentarer
Postat av: lowa

åh vad jag saknar den tiden! :(

2011-12-13 @ 19:23:27
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0