13 dagar kvar till spanien

Det här har nog varit en av de längsta dagar i mitt liv... Dagen började med att gå upp vid sex tiden och fara till BFF-café på marknaden. Där serverade jag frulle tillsammans med olivia och elin. När jag varit där i tre timmar for jag till hamburgarvagnen och stod där i ytterligare tre timmar men pakis. Efter det så var klockan kring ett och då var det bara att invänta träning vid sex tiden.
Nu har jag hunnit sätt solsidan(fyfan ove...) och en del av en film. Morgondagen kommer inte bestå av någon marknad men två träningar och en sjukt tråkig skoldag, blir bara trött av att tänka på det.



(bara för jag har sånt sjukt socker sug..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0