Fredag igen, åhhh,vad jag älskar helgerna!

Hejsan. jaa då var ännu en värdelös fredag bortgjord. Förmiddagen spenderades i Spansk,Matte och SO salarna.
En timmes so...skolkning hade varit riktigt skönt just då!
 Senaste so provet gick inte alls bra.. fast hade helt struntat i att plugga inför det provet så förkänade vad jag fick.
Engelska provet gick däremot bättre! fast surt nog var jag ett ifrån MVG.

Nu ska jag snart äta och sen tagga match och bio imorgon till tusen!
Ska spela i bollhallen imorgon med både burträsk och sunnanå f-17. Måste vara ärlig och säga att jag håller på mitt eget lag burträsk. Men ska  såklart ändå försöka vinna med båda.
Efter det blir det att se  TRASSEL på 3D.


 

(Nyhalspandet.. RÅÅ bra bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0