kattrackan höll en vaken hela kvällen

Gårdagen hos evsor var trevlig. Vi gjorde kanske inte sådär jätte mycket men det var skönt att ta det lugnt. Var bara tre som stannade och sov. Jag moa och elin. Jag och elin delade rum. Blev mycket prat om blandannat naveln(a)
Under kvällen så skrapade evelyns katt klorna i täcket hela tiden och mjauade. Höll tammefasen på att få ett sykbryt.
men det blev iallafall så att vi sov till halv ett:p


Efter det så såg jag en film med brodern som inte är hemma så ofta längre. Fullt upp med fotbollen. William har även fått hem sin bil. INTE ATT LEKA MED!
Senare så blev det träning, nu ska jag se solsidan. Bästa programet everrrrrr'

hare! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0