Buss till piteå med läns imorgon. ME LIKE



Tre dagar i solen med endast olja= bränd. Mina lår är inte roliga just nu. Det svider att ta på sig byxorna, svider ännu mera att duscha. Menmen det blir väl brunt.

träningen idag med sunnanå gick bra. Det var ganska lugnt. Men svettet(hudkrämen) rann ändå i floder.
Efter SSK-Dam träningen så for jag åter till Lovis där vi tränade mer på sångerna vi ska sjunga på mammornas 40 års fest.. VAD HAR JAG HETT MIG IN I ?!
Sen tog jag och Nonna ett kvällsdopp i fräscha tjärn, där jag nyligen dödat en igel.
Nä nu kommer det sovas gott nere i källaren! Taggar piteå i helgen och en dag på stranden imorgon plus SOVMORGON.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0