Halv 8 hos mig

Igår var jag på halv 8 hos mig hemma. Marcus och Fritz gjorde mat åt mig och sofia.
Det började med att jag och sofia gick ~1mil om inte mera. När vi kom fram till Marcus så hade det dukat och gjort så fint. Hade tillochmed skjorta på sig.
Maten var hur god som helst! Kyckling med Pasta och bea-sås. Förätten var mackor med smält ost och efterrätten, som vi käkade klockan halv 12, var paella. Vi betygsatte dem med 5/5.
Vi såg även en film som heter "don´t be afraid of the dark". Inte den bästa filmen, var ganska löjlig.

Nästa vecka blir det min och sofias tur att bjussa på go mat.



(Hade tyvärr inte med mig kameran och glömde ta bild på varmrätten.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0