If only school was a funny thing to go to

Hallå!

Min planering att sova till två gick inge vidare. Vaknade halv tolv av mamma och kunde inte somna om så det var bara att pallra sig upp. Såg lite the office med William innan det var dags att sätta all fokus på svenskan. Jag har kommit mig en bit nu så det känns bra.
Efter allt slit vid datorn drog jag mig mot mormor för att äta tillsammans med kusinerna och gammelmor föräldrarna, kunde inte begärt en godare middag. Kött och potatisgratäng, yummie!

Nu sitter jag i bussen med spåret mot Skellefteå. Imorgon är det skola och det finns inget ord som beskriver hur mycket jag önskar att det var lov en vecka till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0