Livet lekte

Min helg har sätt ut ungefär såhär:

Fredag: 

Vaknade hemma hos sofia och var där tills det vart dax att fara till storebror och äta med honom. Efter det så for jag vidare till en massa kompisar. Spenderade natten med dem och hade hur kul som helst! Ser fram emot favorit i repris någongång.

Lördag:

Pallrade mig till lägenheten ganska direkt efter att jag vaknat för att hämta alla mina saker och sedan bege mig till min stuga. Resten av kvällen låg jag vid datorn och halv sov. Orkade inte röra mig en centimeter.

Söndag: 

Mamma och pappa väkte mig klockan nio för hemfärd till Burträsk. Jag tog kommandot vid ratten och körde som en gud!.. nä nu överdriver jag.

Nu är jag iallafall hemma och väntar på att moa ska svara på mitt sms. Ikväll blir det att tagga inför match och troligen bara ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0