Torsdag

Först och främst: Grattis Elin! Imorgon ska jag ge dig en bamsekram!

Skolan idag har flytit på. Är just nu i en bättre period då det gäller skolan. Kände att jag bara ville dö i början efter lovet.
3000 meter är avklarat och det var inte alls så farligt som jag trodde. Men jag vill inte göra om det före en lång tid!
Så dagens aktiviteter har varit specialidrott, skridskor, 3000 på tid och fys med Palle. Det var senast i onsdags förra veckan jag hade en dag utan någon idrott,fys eller fotbollsträning. Så att träningen på lördag är inställd ska jag tacka för!

Nu blir det godnatt och tagga helgen till tusen! Berättar imorgon vad jag ska göra:)


Kommentarer
Postat av: elin

Hihi tack, längtar till kramen!:$

2012-01-20 @ 12:13:16
URL: http://elinwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0