Vackra du



Grattis till examen lillgumman.
Olivia sov hos mig inatt. Vi la oss på tok försent men ingen av oss kunde somna. Hon grät floder över en film vi såg samt att det var snart skolavslutning medans jag låg och tok skrattade åt henne.
Men vi kom oss ändå upp halv sju dagen efter där jag genast började fixade hennes hår samt sminkade henne lite lätt.
Du är verkligen den sötaste människan på denna planet! Nu när du börjar gymnasiumet kommer du bo i lägenhet i skellefteå som ligger kanske 100m från min. Jag förväntar mig massor med besök och många sova över partys.
Men nu ska du njuta av ett jobbarfritt sommarlov som ska spenderas till 70% med mig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0