Lite bilder från fjällen

Jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig om denna fjällvandring... skittråkig? meningslös? Något i den stilen. Det var kallt och jävligt sen så gjorde vi inget annat än gick, åt och sov. Det var inga aktiviteter igång eller tävlingar vilket gjorde en fast i tältet frusen som en isbit hela kvällarna.
Den här resan tror jag skulle passat min förra klass perfekt dock. Vi skulle ha dragit igång massa lekar, aktiviteter och haft hoven-roven där uppe. Men som det blev nu, ligga i ett tält och frysa i två dygn, är så inte min grej. Måste ha något att göra hela tiden. Inte en massa dötid.

Jag skulle kunna fjällvandra igen men då ska en hel del saker ändras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0