Min gårdag i bilder



Det började med lite julklappsutdelning. Jag fick en rubisk kub, vilket jag ville få. Har blivit lite besatt av dem..



Sedan blev det utskjutning, jag blev inte ens i närheten av toppen. Om man ändå inte vore så bollrädd då killarna skjuter. De laddar för kung och fosterland varje gång.



Efter det körde vi lite bilkörra. Första gången jag är med i det. Var faktiskt kul! Dock kom jag och sofia sist till alla ställen de gömde sig på..



Detta ät några bilder som togs. Vet ni var det här är i Burträsk? 

Så det var min gårdag. Såg även match och hade träning innan men det tog jag inget kort på. Hade iallafall jätte kul! 
Nu är det dan före dopparedan. Sjukt! Har ingen julkänsla alls.. Men det har iallafall snöat lite så hoppet om att känslan kommer finns ju. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0