this.



Jag har alltid varit singel, om man räknar bort de oseriösa förhållandena man hade då man gick i lågstadiet. Eller ja nog har jag haft någon fling efter det men inget mer än just det, en fling. Jag trivs som singel, det ger mig friheten att göra vad jag vill, fara vart jag vill utan att ha någon som håller en tillbaka. Men samtidigt så önskar jag att jag hade någon. Någon jag faktiskt var kär i. Men ni som känner mig vet att jag är kräsnare än kräsnast och det kan nog ta ett tag innan jag "faller" för någon. Men som läget är nu passar det inte med någon pojkvän. Jag vill fara till USA och gå college. Om inte det går vill jag resa. Jag vägrar vara i Sverige hela livet. Jag måste iväg och då vore det ju väldigt dumt att binda sig här i Sverige. Eller? Det är iallafall min åsikt.

Med detta hoppas jag att bl.a. min kanske trognaste läsare, mamma, slutar fråga om jag är på "G" med alla jag umgås med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0