Bilder


1. FaceTimea med min söta farmor. Visst är hon söt? Hon sa senast när vi pratade "hur det var möjligt att du har en sån ful farmor". Du är världens finaste. Så sluta tänk så. 
Jag saknar dig väldigt mycket..så när jag kommer hem bokar jag in en vinkäll med dig och resten av gänget!  



2. FaceTimeat med min bästis Fläskfillé....


3...och min finaste Moa. Glömde screenshotta men jag älskar den här vilden på oss så den funka fint!


4. Ja texten talar för sig själv. Har redan massvis med läxor redan efter första veckan men det känns inte så jobbigt som det borde göra. De ända som känns jobbigt är att jag kanske måste köpa alla böcker.. Som kostar kring 100$. Men ska försöka hitta dom på datorn istället! 


5. Sovde på hotell tisdag till onsdag för att vi hade match så långt borta. Skadade gänget fick sova tillsammans(jag, Danielle och Sarah). Sängarna var gudomliga och frukosten var helt ok. Älskar hotell! Vi förlorade dock matchen med 3-2..


6. Tränar på med PT och för mig själv. Ett måste med tanke på hur mycke onyttigt jag äter. 
Senast på PTn fick jag driva en boll i åttor. Wiii! Ett till steg i rätt riktning. Vill ba börja spela nu! 


7. Regnade en hel del igår..





8,9,10,11. Var på Ikea, target och redmango med bla Morgan och Jackie. Alltså frozen yoghurt. Fyyyysate så gott det är!! 


Imorgon är det match igen. Första hemma matchen. Förhoppningsvis vinner vi den så stämningen är på topp. För imorgon efter matchen är det fest och William ska ut på samma krog. Är så taggad! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0