Min bästa Jonna



För tre dagar och 22 år sedan föddes en flicka som inom ett år, 28v och 6 dagar skulle stå mig mycket nära. Jag är så oerhört lyckligt lottad som har en vän som dig. Du känner nog mig bättre än vad jag gör. 
Jag vet inte hur mitt liv hade sett ut och jag kan inte i min vildaste fantasi föreställa mig det utan dig. För du har alltid funnits där för mig. Jag saknar dig så mycket här borta. Dina konstiga kommentarer och funderingar och alla dina impuls rörelser som kommer helt från ingenstans..jag saknar allt som gör dig så speciell och fantastisk. 

Grattis tusen gånger om, och nej Jonna du är inte 25 ännu. Pussar och kramar. Vi ses om lite mer än 3 månader. Älskar dig. 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Åå jag börja grina när ja läste det här! Bästa bästa Alice!! Älskar dig❤️

2015-09-09 @ 22:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0